معرفی نرم افزار آموزش انگلیسی از طریق داستان


یکی از روشهای خیلی خوب برای آموزش زبان انگلیسی، خواندن داستان و مقاله است. چرا خواندن کتاب، داستان، مجلات و مقاله و یا هر متنی با عنوان ریدینگ Reading اینقدر در تقویت زبان انگلیسی اهمیت دارد؟ این یک مطلب شناخته شده است که سرانه مطالعه در کشور ما بسیار پایین است، خیلی از ما ایرانیها عادت به خواندن نداریم، آیا برای یادگیری انگلیسی باید این عادت را تغییر دهیم؟

اهمیت خواندن برای آموزش انگلیسی

هنگامی که متن‌های جدید می‌خوانید، با لغات جدیدی روبرو می‌شوید. مجبور می‌شوید معنی آنها را بررسی کنید. به این صورت مدام کلمات جدیدی یاد خواهید گرفت. افزایش دایره لغات یکی از دلایل اصلی اهمیت تقویت ریدینگ در زبان انگلیسی است.

اما فقط یادگرفتن لغات جدید مهم نیست، اینکه این لغات را در محتوا ببینید و یادبگیرید نیز اهمیت بسیار زیادی دارد. معمولا خواندن لیست لغات آنقدر مفید نیست. علاوه بر اینکه به خوبی نمی توانیم آنها را حفظ کنیم، معمولا نحوه استفاده از این لغات نیز به خوبی در ذهن ما جای نمی گیرد.

اما وقتی موقع خواندن کلمه ای را یاد می گیریم، آن کلمه بیشتر در ذهن ما باقی می ماند و نحوه استفاده از آن کلمه را نیز بهتر یاد میگیریم.

خواندن متون انگلیسی، باعث می شود گرامر ما نیز تقویت شود. اینکه جمله بندی ها را می بینیم باعث می شود تا بهتر بتوانیم آن جمله ها را نیز بسازیم. یادگیری گرامر چون در عمل هست، تاثیر بیشتری دارد.

اگر این داستانها، همراه با فایل صوتی نیز باشند، همزمان با خواندن می توانید شنیدار خود را نیز تقویت کنید. تلفظ لغات را هم بهتر یاد میگیرید. همانطور که می بینید ریدینگ انگلیسی فواید بسیار زیادی دارد.

مجموعه داستانهای کوتاه دلفین

نرم افزار آموزش زبان دلفین، بر روی گوشی‌های اندرویدی نصب می شود و شامل مجموعه های آموزشی مختلفی است. یکی از آنها مجموعه داستانهای کوتاه است. این مجموعه شامل چهار سطح است و در هر سطح تعداد زیادی داستان کوتاه وجود دارد. هر داستان شامل فایل صوتی، ترجمه فارسی و تمرین است. با پاسخ دادن به سوالات می توانید میزان یادگیری خود را محک بزنید.

برای اطلاعات بیشتر درباره مجموعه داستانهای کوتاه انگلیسی با ترجمه فارسی به این صفحه مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *